27/2/21

Xocolata i bombons amb quicos

 

Una recepta fàcil que segur que agradarà als més llépols de casa.

Quicos, panís, blat de moro... fregit. Vigileu bé quan lo compreu que tingue lo mínim d’ingredients possible, ja que moltes marques afegixen farines i potenciadors de sabor que no són gens saludables. L’ideal és que porten panís, oli vegetal i sal. Res més.

 

Ingredients:

200g xocolata fondant 80% sense sucre (o qualsevol altra xocolata que vos agrade)

100g quicos

 

Preparació:

Triturem los quicos en un processador d’aliments. Jo he utilitzat la cubeta grossa de la Magimix Cook Expert durant 1 minut. Los dixarem a trossets, no volem una pols molt fina, sinó irregular.


Trenquem la xocolata i la posem a desfer al bany Maria.

Preparem los motlles. Jo vos aconsello utilitzar-ne de silicona perquè després per a desemmotllar són los que millor van.

Posem una miqueta de quicos als motlles dels bombons.

Quan tinguem la xocolata desfeta, afegim los quicos i barregem bé.


Omplim los motlles i dixem gelar.


Quan estigue ben dura la xocolata ja podem desemmotllar.


A mi m’agrada guardar la xocolata embolicada amb un trosset de paper de forn. I vatros, com la guardeu?

 

 

 

3 comentaris:

  1. Una receta fácil de hacer. Los copos de maiz le darán un crujiente muy bueno a estos bombones.
    Besos Cristina

    ResponElimina
  2. Hola Cris!!
    Quina pintarra que tenen. M'encantaria fer-los.
    Un beset!!!

    ResponElimina
  3. Hola Cris!
    Quina pintarra que tenen eixos bombons. M'encantaria fer-los. Jo els guardaria en un pot de cristal i el deixaria damunt la taula... A volar, jajjaja!!
    Besets tendrers d'esta valencianeta

    ResponElimina