12/9/20

Galetes de la Laura

 


Aquesta és una recepta que vaig aprendre de la Laura de Naturalment Laura que he incorporat al meu receptari i que preparo molt a sovint. Si les proveu de fer, ja em direu si vos agraden, perquè a mi m’encanten!

Ingredients:

1 ½ tassa flocs d’avena

¼ tassa avellanes torrades

¼ tassa coco ratllat

¼ tassa llet d’arròs

2C chia

1 plàtan madur

6 dàtils

3C oli d’auliva

½ tassa nabius frescos

Polsim de sal

 

Preparació:

Precalentem lo forn a 180º.

Posem tots los ingredients (menys los nabius) al processador d’aliment si triturem bé.


Jo he utilitzat la cuba grossa del processador d’aliment de la Magimix Cook Expert.


Quan tinguen la massa feta la posem a un bol i la barregem en los nabius en compte.



Posem un paper vegetal a la llanda de forn i anem fent boletes aixafades i les col·loquem al damunt.



Les posem al forn i les coem uns 20 minuts. Als 10 minuts lo hi peguem la volta.


Les dixem gelar i ja les podem gaudir.

 



Moltes gràcies Laura per la recepta!! J

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada