1/2/14

Pizza integral de verdures i formatge





Ingredients:


200g farina integral

10g llevadura

20cl d’aigua

Tomaca triturada

Formatge parmesà

Formatge gorgonzola

Formatge brie

Aulives verdes sense pinyol

Bròquil

1 ceba tendra

3 fulles d’aufapiga

Sal



Preparació:


Barregem bé i fem una massa amb la farina integral, la llevadura, l’aigua i la sal al gust. Quan tinguem la massa feta la dixem reposar una mitja hora. Després agafem lo corró i l’estenem bé damunt d’un paper de forn.

 

Posem la tomaca triturada al gust, la ceba tallada a rodanxes, los formatges a trossets, les aulives a rodanxes, lo bròquil a trossets i posem les fulles d’aufapiga al damunt. Personalment m’agrada coure-les a la pizza, però també se poden posar una vegada la pizza cuita, al vostre gust.



 Coem la pizza al forn màxim uns 8-10 minuts i ja la podrem minjar.


3 comentaris:

  1. Que bona! No n'he fet mai d'intregal de pizza. M'ho apunto!!

    ResponElimina
  2. Jo tampoc n'he fet mai amb base integral, però estic segura que està ben bona! i més amb aquests ingredients, de verduretes m'encanten!

    ResponElimina
  3. Massa integral...qué interessant...li diré a en Marc que és l'encarregat de fer la massa de la pizza a casa! Encara que no la faci gaaaaaire sovint! Petons!

    ResponElimina