5/11/13

Galetes de carabassa


Una recepta inspirada la recepta que va penjar Mireia al seu blog: http://cuinantambsobres.blogspot.com.es



 Ingredients:

150g de carabassa cuita al forn
50g mantega
175g sucre morè
300g farina kamut
2 ous
1 polsim de sal
1 cullerada de canyella

Sucre de taronja i romer pa decorar.

Preparació:

Coem la carabassa al forn. Jo ja la tenia cuita d’un altra recepta que vaig aprofitar.


Anem barrejant los ous, lo sucre, la carabassa, la mantega desfeta, la sal i la canyella. Després anem afegint poc a poc la farina de kamut i anem pastant la massa fins que tingue forma consistent per a poder moldejar.


Axafem la massa en lo rodet i anem donant la forma que vulguem a les galetes en los diferents motlles. Com que estem a la tardor, he triat los paraigües i les massanes.


Ho posem damunt d’una llanda de forn en paper vegetal i les anem posant damunt. Les coem al forn uns 10 minuts a 180ª (això dependrà de cada forn) i les traiem. 


Decorem en una mica de sucre de taronja i romer (sucre conservat en pell de taronja assecada i a trossets i romer).


5 comentaris:

  1. ei... molt bona idea d'utilitzar farina de kamut... jo en tinc una mica a casa, a veure si aquest cap de setmana la fem servir en unes galetes... petonets!

    ResponElimina
  2. Molt bonica la forma que els has donat, Cristina!! Petons

    ResponElimina
  3. tenen molt bona pinta, de debò! i amb la carbassa, deuen ser ben dolces, oi?

    ResponElimina
  4. ahir vaig obrir una carabassa enorme, són un bon suggeriment!

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina