8/4/13

Pastís de crema de festucs, iogurt i maduixes






Ingredients:

Per a la massa:
2 iogurts
3 ous
Blat egipci o kamut que entre.
15g de llevadura
1 got de suc de massana natural
100g mantega

Per farcir i decorar:
Crema de festucs
Maduixes
1 iogurt

Preparació:

Barregem los rovells dels ous en los iogurts, lo suc de massana i la mantega desfeta. Remenem bé. Afegim la llevadura barrejada en lo kamut i anem remenant fins que agafe consistència.

Muntem les clares a punt de neu i les barregem en la massa.

 
Ho posem en un motlle untat en mantega al forn i coem a uns 170º uns 20-30 minuts (depenent del vostre forn).



Quan estigue cuit lo traiem i dixem gelar.

Una vegada fresc, ja lo podem partir per la meitat, i untar-lo en la crema de festucs. La crema de festucs que he utlitzat la vaig compra a Erice (Sicilia), i està realment bona.




Una vegada farcit, tornem a muntar lo bescuit i, al moment de servir decorem amb un iogurt natural i maduixes tallades a trossets.


Lleuger, i sense sucre afegit, ideal per a diabètics. (S’ha de tenir en compte però, que la crema de festucs sí que porta sucre).

7 comentaris:

  1. Molt bo i amb un gust diferent :)

    ResponElimina
  2. Ostres aquesta crema de festucs em sembla genial!!! Jo sempre vaig buscant cremes i melmelades originals, i aquesta no l'havia vist mai! La buscaré! Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Que bo!!! No ho havia vist mai, això de la crema de pistatxo... ho buscaré!! Petons

    ResponElimina
  4. quina coca més complerta Cristina!!! Moltíssimes gràcies per la teva aportació a Memòries. Petonets

    ResponElimina
  5. No coneixia la crema de festucs però queden molt bé en postres.
    Moltíssimes gràcies per participar.

    ResponElimina
  6. Quina bona pinta! Ha de ser molt bona perque els festucs són deliciosos! Jo vaig estar a Erice i no ho vaig veure, però recordo els dolços fets amb massapà imitant fruites, fan uns dolços increibles així que aquesta crema ha de ser ben bona, oi? ës el primer cop que participo a Memòries i he preparat una coca de llimona i llavors de rossella, si em vols visitar em farà molta il.lusió, em trobes aquí

    http://lesreceptesquemagraden.blogspot.com.es/

    ResponElimina